Sommerhus i Thy

Som medlem af PolioForeningen kan du leje vores feriehus i Thy til en fordelagtig pris.

Sommerhuset i Thy udefra.

Se flere billeder

Indretning

• Et værelse med to enkeltsenge
  • Et værelse med en enkeltseng
  • Et værelse med to plejesenge m. sengeheste og loftlift, som går ud til det ene badeværelse.
  • To badeværelser med bruseniche, flytbar badestol og diverse greb. Hæve/sænke håndvask på det ene badeværelse. Vaskemaskine og tørretumbler.
  • Åbent køkken med hæve/sænkebord ved vask og kogeblus. Opvaskemaskine, service til otte personer.
  • Stor stue med tv/internet, brændeovn og direkte udgang til terrassen

Husdyr må ikke medbringes.

Hjælpemidler i huset

• Elscooter til udendørs brug
  • To flytbare badestole
  • To plejesenge m. sengeheste
  • Loftlift mellem det ene værelse og det ene badeværelse
  • Hæve/sænke vask på det ene badeværelse
  • Hæve/sænke køkkenbord

Edderfuglevej 16,
7760 Hurup Thy

Se feriehusets placering på et kort

Reservation (kun for medlemmer)

Book feriehus

Vær opmærksom på, at når du logger på bookingsystemet for at reservere et sommerhus, skal du i brugernavnet skrive din mailadresse, mens kodeordet er den kode, du har fået tilsendt på mail, da du oprettede dig som bruger.

Ved leje uden for almindelig ugebasis

I højsæsonen kan du lave skæve bookinger fire uger frem, og i mellem- og lavsæsonen kan du lave skæve bookinger seks uger frem.

For en skæv booking betaler du for det antal dage, du lejer huset plus en ekstra dag. Prisen for en skæv booking er altså normalprisen / syv x (antal dage + 1).

Pris for rengøring og depositum er uændret.

Priser og praktiske oplysninger

Da der er rift om huset, kan det kun lejes i en uge af samme medlem (familie).

Nærmere oplysninger om priser, nøgleudlevering, ankomst- og afgangstider samt andre praktiske forhold:

Se priser

Se praktiske oplysninger

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lone Jørgensen på tlf. 36 73 90 26 eller mail: ljo@polio.dk.